Cześć!

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 na odstąpienie od umowy.

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

1. Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.

2. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:

a. pisemnie na adres: SO ITALIAN BOUTIQUE, ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź;
b. w formie elektronicznej na adres: bok@soitalian.pl;
c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 512 619 619.

3. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: SO ITALIAN BOUTIQUE, ul. Kilińskiego 228 17c, 93-124 Łódź. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten Formularz zwrotu. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.

4. W celu odesłania do nas Produktu możesz skorzystać również z Wygodnych Zwrotów, które ułatwia nadanie przesyłki - https://wygodnezwroty.pl/soitalian.

5. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.

6. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.

7. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.

W razie pytań, napisz na nasz adres: bok@soitalian.pl - z pewnością Ci pomożemy.

 

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a. pisemnie na adres: SO ITALIAN BOUTIQUE, ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź;
b. w formie elektronicznej na adres: bok@soitalian.pl;
c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 512 619 619.

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a. numeru zamówienia;
b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e. danych kontaktowych składającego reklamację;
f. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.